فال حافظ

الان خواستم واسه خنده یک فال حافظ بگیرم ،وای که واسه خنده حافظ چی به من گفت :

جمالت آفتاب هر نظر باد
ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

همای زلف شاهين شهپرت را
دل شاهان عالم زير پر باد

کسی کو بسته زلفت نباشد
چو زلفت درهم و زير و زبر باد

دلی کو عاشق رويت نباشد
هميشه غرقه در خون جگر باد

بتا چون غمزه‌ات ناوک فشاند
دل مجروح من پيشش سپر باد

چو لعل شکرينت بوسه بخشد
مذاق جان من ز او پرشکر باد

مرا از توست هر دم تازه عشقی
تو را هر ساعتی حسنی دگر باد

به جان مشتاق روی توست حافظ
تو را در حال مشتاقان نظر باد

اما باحال تر تعبیر این فال ...

یشرفت و سعادت در طالع تو است. هر کار و هر نیتی که داری فرجامی خوش و خوب دارد. ازدواج موفقیت آمیزی در پیش داری.

نظرات

‏ناشناس گفت…
خوب حالا محض خنده مبارکه (:
مرسی
حالا واسه خنده باید یرم بگردم واسه خودم شوهر پیدا کنم با آقا شوهر خودش پیدا میشه ،اون هم واسه خنده ، شاید هم حافظ می خواد این آقا شوهر را برای من پیدا کند
D:

پست‌های پرطرفدار