حفاظت از محیط زیست و ریاست جمهوری و کاندیداتوری یک زن

داشتم فکر می کردم خبر « همایش محیط زیست ایران در انتظار رییس جمهور آینده » را چطوری تو این بلاگم بنویسم .خانم دکتر ابتکار با اعلام کاندبداتوری خود دوره دهم ریاست جمهوری کارم را راحت کردند .
در همایش مذکور می توان امید داشت که خانم ابتکار با توجه به سوابق اجرائی خود در امر محیط ریست برنامه های خود را برای چهار سال آینده ایران در ارتباط با محیط ریست اعلام کنند.
به نقل از خبر گزاری مهر آقای کدخدائی دو روز پیش اعلام کرده بود که شورای نگهبان هیچ گاه رجل سیاسی را تفسیر نکرده و هر چه تا کنون مطرح شده صرفا از سوی نشریات و نهادهای حقوقی بوده است .معصومه ابتکار در صورت ثبت نام در انتخابات آتی سومین کاندیدای زن داوطلب برای ریاست جمهوری دهم خواهد بود. پیش از این اعظم طالقانی و رفعت بیات از تصمیم خود برای کاندیداتوری خبر داده بودند.

پس در آمفی تاتر شهریاران جوان ،خیابان استاد نجات اللهی، بالاتر از تقاطع طالقانی، جنب پارک ورشو ،روز سه شنبه ۱/۲/۱۳۸۸ ساعت۳۰/۱۶ الی ۱۹ برای احترام به اصل پنجاهم قانون اساسی و حفظ محیط زیست وتوجه به بحرانهای متعددی که آینده محیط زیست کشور را تهدید می کند بحرانهایی از قبیل:
تخریب منابع طبیعی
افزایش گونه های در حال انقراض گیاهی و جانوری
آلودگی هوای کلان شهرها
آلودگی آب و خاک
نگاه یکجانبه به توسعه و عدم بهروری مناسب از منابع طبیعی ازعوامل ایجاد این بحران هاست ؛
به راهکار های مبارزه با این بحرانها گوش بدهیم و با دلسوزان محیط زیست گام برداریم .
پی نوشت 1_
در همین باره:

پی نوشت : از زبان خانم دکتر ابتکار " کاندیداتوری " و من شاید عجله کردم ، از خوشحالی بود .

بعد از پنج ماه می خواهیم اینجا بنویسم ،
پی نوشت: آنروز من و خیلی های دیگر داد و بیداد یک رئیس جمهور زن را می کردیم و امروز فقط برای ایران آرامش را می خواهیم . ما به تغییر رای دادیم ما یک تفاوت را جستجو می کردیم . تو و من و او با هم بودیم و در کنار هم . من بحث یک کلمه را در قانن اساسی می کردم و داد از کمبود مواد در قانون آب می زدم یادش بخیر دکتر دبیری پارسال به من گفت : دخترم بذار همین که هست اجرا شود پیشکشمون. همین تو اجراش موندیم. امروز میگم استاد ، ما مو می بینیم و شما پیچشش مو.

نظرات

پست‌های پرطرفدار