عدم حضوربنده

این جانب شیوا خانم باید اعلام کنم به دلیل گرفتاری این طرف ها پیدام نشده بود که دوستان فکر کردن خدایی نکره بلایی به سر من آمده است.بجز یک لگدی که یک فروند زنبوربدجنس به این جانب زد و من را قشنگ سر درس و مشق بنشاند موردی نبود
ای بابا !بادمجان بم آفت نداره . این مشق و درس شب و روز ما را گرفته است. اما به اطلاع می رسانم من در جریان همه اخبار به خصوص وزارت آب و محیط زیست و کشاورزی و همچنین وزرای از جنس مونث و امثال این هستم . یکی باید پیدا بشود و این وضع آشفته قوانین فاضلاب ها را در سراسر دنیایک سر و سامانی بدهد و من بیچاره مثل بقیه ملت به زندگی ام برسم.
یک خبر با حال هم برای همه که هر روز این وبلاگمن را شخم می زنند و دنبالگر خوبی هستند و هر روز با پیغام های مهربانه خود من را خوشحال می کنند که این احساس را می دهند که افرادی بیکار در جامعه ایرانی بلاخص در مام وطن زندگی می کنند. اینجانب از ترم آینده شروع به تحصیل در رشته مطالعات فمینیستی می کنم ولی از خدا که پنهان نیست پس از شماهم چه پنهان من می خواهم حق مردها را از زن ها بگیرم و پس بدهم.می دونم والا یک میکروبیولوزیست، حقوق خوانده و محیط ریستی برود بشود "فمینیست اکادمیک" که این یعنی آش شولا و بس
شاید در کابینه بعدی به من هم جا دادند چرا که نه ؟!! این مهم بود ،که پایی خانم ها باز شود! بعد از این برادران دینی گرامی می دانند ،که من چرا می خواهم برای دفاع از آنها کار کنم . شاید هم به دلیل درآمد خوب داشته باشد که ازعوارض پس از کابینه با حضور وزراء از جنس مونث است. خانم بنی اعتما د فیلمی ساختند که در من هم در این وبلاگم آوردم " ما نیمی از ایران هستیم" خانم "رخشان بنی اعتماد" و این فیلم همچون مقاله ای از خانم "مهر انگیز کار" در باب رییس جمهور زن نوسته بودند،دلیلی شدند ، که من این کار را بخواهم به صورت علمی دنبال کنم . برخی قدم ها را باید قوی برداشت به امید روزی که در بنویسیم و بخوانیم : زن=مرد
و امروز روز خوبی بود.

نظرات

شهرزاد گفت…
جالبه... موفق و سلامت باشی عزیزم
با مهر
مرسی شهرزاد جان دیدم حق آقایون در این دوره و زمانه زیر پا داره از بین میره دیگه این مرام زنانه گل کرد دیدم نمیشه پاشنه کفش را کشیدم بالا و یا علی

پست‌های پرطرفدار