ناهنجاری های دنیای مدرن

فرزند آقای توماس بیتی قدم به دنیایی گذاشت، که با تمامی زیبایی هایش ،پر از ناشناخته ها است . آری؛ خود این دختر کوچولو که به قول
خیلی ها از نشانه های ناهنجاری های دنیای مدرن ما است . از آن روز که در کشورهای مدرن پدران برای نگهداری از فرزندان اقدام به دریافت مرخصی نموده اند ، تا برابری حقوق زن ومرد را در دنیای مدرن ما ثابت کنند و حالادختر کوچولو آقای بیتی بدنیا آمد و که به دنیا ثابت شود؛ یک پدر وظیفه فراتراز سیر کردن شکم بچه را دارد . بسیاری ازمنتقدین، که مثل این داداش علی ما به عدم برابری حقوق زن و مرد باور دارند و زن را در کنار دیگ و اجاق می بینند وبس ،البته نه در پشت میز ریاست .....
ابن جنابان فراموش کردن ، آن جایی که زن حکم می کند توی اداره و دانشگاه نیست وبلکه فقط در خانه هم نیست !!! هیچ وقت شده گشنه و خسته وارد خانه شود ؟وای که اگر کد بانوی در خانه نباشد. :))
............
برای این دختر کوچولو آرزوی اراده و سلامتی باید کرد تا به دنیای مدرن ما بخندد...

نظرات

‏ناشناس گفت…
نمیدونم کجا و کی به این نتیجه رسیدم که اگه دنیای مدرن و برابری زن و مرد اینه، کاش دختر کوچولوها قدرت داشتند تا قبل از اینکه گرفتار چهادیواری مردونهء خونه های عصر مدرنیته بشن، تو همون تالار آینهء رحم مامان جان بمونن و زندگی شیشه ای داشته باشن.
البته اگه دخترکوچولوهای بزرگ امروز یک کم قبل از این مرحله بتونن کاری بکنن که خیلی بیشتر به نسل دخترهای دنیای شیشه ای کمک کردن ...!ولی خب این یکی قدرت بیشتری میخواد!
پس دخترای با ارده به پیش!
کوچولو تو هم به جمع ما خوش اومدی...

پست‌های پرطرفدار