سرماخوردگی خوکی در ....

تو سال این گاو بیچاره خوک ها بد شانسی آوردن و مریض شدن، من که از اول سال گفتم باید مواظب این گاوها بود و با پزشک خانواده به طور مرتب و منظم مشورت کرد .
این ور آب که بسیارحرف و نقل زیاد هست ، آخه این ملت هند -ژرمن یکجورای عاشق آمریکایی جنوبی و اسپانیا و از این جور جا ها هستند . از خونه باباشون که خسته میشن ، سر از جزایر اسپانیا در می آورن .سرتون را درد نیارم امیدوارم که خدا به خیر بگذرونه و خبر پاندمی را نشنویم ، هر چند که امروز یک مرکز تحقیقا ت در بلاد فرنگ کمی آرامش خاطر داد ، که این بیماری به وحشتناکی گریپ مرغی نیست فقط آدم ها از هم امکان واگیری دارند !!!! و در مورد قیلی کمی تا قسمتی احتمال پاندمی کمتر بود. این هم خبر خوب امروز بود !! والا اون روزگاران جوانی من می خواستم ، برم ،ویروس شناس بشوم ،تازه هم ،تمام درها در انیستیتو پاستور ایران باز بود ولی مامان خانمی ما با هپاتیت و ایدز و چه میدونم از اینجور مرض ها مشکل داشت و بنده را همچین می پرسی نپرسی هل داد وسط داستان آب و حالا هم که با حق و حقوق میکروب های آب مشغول سرو کله زدنم ؛ ولی گفته باشم اگر من ویرس شناس می شدم دیگه از این مرض ها در دنیا پیدا نمی شد .
پی نوشت : با این بیماری آشنا شویم
از زبان سایت پزشکان بدون مرز
سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرات

پست‌های پرطرفدار