اطلس آلودگي خاك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آقای اصیلیان اعلام کرد که اطلس آلودگي خاك بزودی انتشار می یابد. این که در سال گذشته سازمان به قکر درمان بی قانونی در زمینه خاک هست جای تقدیر است ولی برای من بسیار جالب است که تنها در یک سال ما این گام ها را بسیار سریع برمی داریم آری در کشور های دیگر با تدبیر ومطالعه برای ارائه هر مسئله علمی مطرح است نه سرعت و طبق معمول به رخ کشیدن و شاید البته امروز مسئله امتخابات. در طول کمتر از یک سال هیچ شناخت کاملی و هیچ بررسی منسجمی بر روی خاک در سازمان محیط زیست موجود نیود و امروز. دوست ندادم باز بگویم ولی شاید باز مسئله سری بودن این مسائل بود .
جناب آقای اصیلیان در سال گذ شته تا ابتدای ماه مهر در ایران هیچگونه قانونی در مورد خاک نوشته نشده بود وبرای مواد آلوده کننده خاک و آب ما تا سال پیش در ایران حتی یک جمله نوشته نشده بود و در سازمانی که بنا به گفته مسئولین حتی یک کلمه در مورد آب های زیرزمینی نوشته نشده بود و من مجبور شدم موضوع پایان نامه ام را تغییر بدهم و این که یک جدول برای نشان دادن میزان آلودگی آب ها در ایران در سازمان محیط زیست کشور نبود. این سخنان امروز شما را باید قبول کرد که نشان دهنده آن است که این اطلس شما بر پایه های لرزان قرار گرفته است. در کشور ما چند مقاله در این 9 ماه گذشته در زمینه خاک نوشته شده است؟ خانم جوادی در سازمان شما در سال گذشته چند پایان نامه در ارتباط با خاک و خاک شناسی در مقطع دکترا حرفه ای ارائه شده است. یا به قول معروف مشغول سنگ و قلاب کردن بودید ؟؟؟ واقعا من و امثال من باید کدام را قبول کنیم.


پی نوشت: البته به عنوان یک ایرانی افتخار می کنم که در کشور ما سرعت پژوهش و ارائه آن اینقدر بالا است . ;-)


نظرات

مرد خاکی گفت…
درود....
راست می گویید....
من هم شک کردم...
ولی این قانون یکساله فکر نکنم نوشته شده باشه....دو سه سالی میشه ازش می شنوم...همانطور که تو پست مربوطه نوشتم...
آرزو دارم کار درستی کرده باشند و یه کار تبلیغاتی نباشه...

شب خوش
مرد خاکی عزیز
ولی تا پارسال اصلا یک کلمه هم در کار نبود چه برسد به خط و پاراگراف
دست رو دلم نذارین

پست‌های پرطرفدار